Tule mukaan Kivijärvellä!

Kivijärven kappeliseurakunta on omaleimainen ja virkeä yhteisö, jossa on toimintaa niin lapsille kuin aikuisille.

Näillä sivuilla esitellään Kivijärven kerhoja ja ryhmiä. Toivomme, että löydät oman paikkasi seurakunnan elämässä!

Toimintaa aikuisille Kivijärven kappeliseurakunnassa

Kivijärven kappeliseurakunnassa on aktiivista seurakuntakerhotoimintaa ja muuta mukavaa yhdessäoloa!

Jumalanpalvelus

Kirkossa vietettävä jumalanpalvelus on kappeliseurakunnan keskeisin tilaisuus, jossa meitä palvellaan Jumalan sanalla ja sakramenteilla. Sitä vietetään vuonna 2021 pääsääntöisesti  klo 14. Jumalanpalveluksissa on runsaasti tehtäviä myös seurakuntalaisille. Kiinnostuksesta jumalanpalvelusavustukseen voi kertoa Timo-papille.

Seurakuntakerho

Seurakuntakerho on ikääntyville ihmisille suunnattu kerho. Se kokoontuu syyskuusta toukokuulle parillisina keskiviikkoina klo 12-14 seurakuntatalolla. Ohjelmassa on vierailijoita, yhteislaulua, pientä jumppaa, arvontaa ja kahvit (3 euroa). Seurakuntakerho järjestää myös retkiä.

Lisäksi aikuisille on tarjolla seuroja, hartaushetkiä sekä erilaisia tapahtumia ja retkiä. Ilonpäivä ikäihmisille järjestetään syksyisin yhdessä Kumppanuuspöydän toimijoiden kanssa.

Diakonia

EU-ruokajakelua diakoniatoimistosta päivystysaikoina. Seuraava jakelua syyskaudella. Omaishoitajien kahvihetkiä järjestetään yhdessä SPR:n kanssa. Seurakunnan vapaaehtoistoimijoille järjestetään tapaamisia Saarikan ja kunnan kanssa.

Lisäksi diakoniatyö järjestää Kivijärvellä Yhteisvastuutapahtuman, joulumyyjäiset, diakonialauluiltoja, yhteissyntymäpäiväjuhlat 70-, 75- ja 80-vuotiaille,  näkövammaisten kokoontumiset vuorottain Kannonkosken kanssa, Yksinasuvien joulujuhla ja syntymäpäivätervehdykset

Diakoniatyössä on paljon mahdollisuuksia myös seurakuntalaisille tulla mukaan. Löydä oma paikkasi!

Diakoniatoimisto on avoinna keskiviikkoisin klo 10-11.30 seurakuntatalolla. Yhteydenotot puhelimitse 040-5201 451 tai sähköpostitse mirja.salo@evl.fi

Lapsille ja lapsiperheille

Päiväkerho keskiviikkoisin klo 13-15 seurakuntatalolla.

Kivijärven päiväkerhoa ohjaa lastenohjaaja Päivi Hirvensalo.
Päiväkerho on tarkoitettu 4-5 -vuotiaille lapsille. Päiväkerho tukee kokonaisvaltaisesti lapsen kasvua ja kehitystä. Samalla se tarjoaa kristillistä kasvatusta ja tukee kotien kasvatustyötä. Päiväkerhoryhmään ilmoittaudutaan ennakkoon ja kerhosta peritään pieni kausimaksu.

Kivijärven kirkossa järjestetään hiljaisella viikolla kerronnallinen pääsiäishartaus, joka sopii erityisesti lapsiperheille. Kevään aikana Kivijärvellä järjestetään myös perhejumalanpalvelus. Kivijärven lapset ja perheet ovat tervetulleita mukaan kaikille seurakuntamme järjestämille yhteisille retkille ja leireille.

Kivijärven kirkkokuoro

Kivijärven kirkkokuoro on sekakuoro, joka avustaa jumalanpalveluksissa ja muissa musiikkitilaisuuksissa.

Kivijärven kirkkokuoro harjoittelee Kivijärven seurakuntatalolla keskiviikkoiltaisin klo 17.30 joka toinen viikko.

Tervetuloa mukaan myös uudet laulajat.

Kuoronjohtajana toimii kanttori Sanna Linna.