Tilojen vuokraus

Saarijärven seurakunta vuokraa mielellään tiloja ulkopuolisten käyttöön. Tilojen käyttö kirkollisiin toimituksiin (kaste, vihkiminen) on aina ilmaista oman seurakunnan jäsenille.

Alennuksia tilojen käyttömaksuista annetaan seuraavasti:

Maksutonta

• Oman seurakunnan, rekisteröityjen veteraanijärjestöjen ja eläkeläisjärjestöjen hengellisiin tilaisuuksien järjestäminen

Puoleen hintaan

• Hyväntekeväisyysjärjestöjen, kuten   SPR, Martat, MLL, tilaisuuksien järjestäminen.
  • Kirkon vuokraaminen kirkollisiin toimituksiin (kaste, vihkiminen), vaikka vuokraaja ei olisikaan evankelisluterilaisen seurakunnan jäsen.

30 prosentin alennus

• Leirikeskus Mellikan tilojen vuokraamisesta muille seurakunnille, herätysliikkeille ja Saarijärven seurakunnan työntekijöille.

Maksut peritään KAKSINKERTAISINA silloin, kun tilaisuuden järjestäjä EI OLE seurakunnan jäsen. Kirkkoherralla on valtuus päättää ryhmäalennuksista ja muista erillistapauksista

Muut tilojen vuokraukseen liittyvät säännöt:

• Keittiöissä toimittaessa tulee olla nimettynä vastuuhenkilö, jolla on voimassa oleva hygieniapassi.
  • Vuokraaja vastaa vuokraamansa tilan loppusiivouksesta. Ellei vuokraaja siivoa tilaa, peritään siivousmaksu (150 e per rakennus).

Tilojen käyttömaksut vuonna 2023. Hinnasto on hyväksytty kirkkoneuvoston kokouksessa

Seurakuntatalon tiloissa toimiminen ja sopimus keittiön käytöstä Jokaisen seurakuntatalon tilojen vuokraajan tulee lukea oheinen tiedote ja allekirjoittaa sopimus keittiön käytöstä.