Syksyinen värikäs vaahteranlehti

Syntymäpäivät

Saarijärven seurakunta onnittelee kotikäynnillä 85-, 90-, 95- ja 100-vuotta täyttäviä. Yhteiset syntymäpäiväjuhlat järjestetään 70-, 75- ja 80-vuotta täyttäville.

Yhteiset syntymäpäiväjuhlat järjestetään vuosittain sekä Saarijärven alueella että kaikissa kappeleissa. Syntymäpäiville kutsutaan kirjeitse kaikki kyseisenä vuonna 70-, 75- tai 80-vuotta täyttävät seurakunnan jäsenet.

85-, 90-, 95- ja 100-vuotta täyttävien luona vierailee diakoni tai pappi. Työntekijä ottaa päivänsankariin ennakkoon yhteyttä ja sopii vierailusta. Mikäli päivänsankari tai läheinen haluaa varata vierailun juhlapäivään ennalta, tulee ottaa yhteyttä seurakuntatoimistoon.

Myös muina juhlapäivinä tai yhteissyntymäpäivävuonna on mahdollista pyytää seurakunnan työntekijää syntymäpäivävierailulle. Helpoiten tämä tapahtuu ottamalla yhteyttä seurakuntatoimistoon.

Oransseja pihlajan lehtiä

Vastaava diakoni