Mellikan rantasaunat

Saunamökki ja Kesämökki

Muittarintie 1108, 43250 Kolkanlahti

Mellikan leirikeskuksen rannassa, noin 500 metrin päässä päärakennuksesta sijaitsee kaksi toisistaan erillään olevaa saunarakennusta. Saunoilla järjestetään kesäisin varhaisnuorten leirejä ja kesän rippikoulujen aikaan saunominen ja uiminen tapahtuu rantasaunoilla.

Saunamökki koostuu oleskelutilasta, jossa on takka ja pieni keittiökulmaus sekä sauna-pesuhuoneesta. Sauna lämpiää puilla. Saunamökissä ei voi majoittua, mutta se on oivallinen tila illanviettoon vaikkapa saunomisen, uimisen ja pelailun merkeissä.

Mellikan Kesämökki on samalla rannalla noin 500 metrin päässä Saunamökistä. Kesämökissä on kolme majoitushuonetta, tupakeittiö sekä pesuhuone ja sauna. Huoneissa on sänkyjä ja majoittumaan mahtuu parikymmentä henkeä. Tupakeittiöstä on kulku isolle terassille järven puolelle. Sauna lämpiää puilla.

Saunamökki ja Kesämökki ovat vuokrattavissa kesäisin (toukokuun alusta syyskuun loppuun) silloin, kun seurakunnan oma toiminta ei ulotu saunoille asti. Saunamökillä vietät virkistävän illan ystävien kanssa, Kesämökillä voit viettää vaikka viikonlopun verran mökkielämää järven rannalla.

Molemmat saunat ovat todella lähellä rantaa ja uimaan onkin helppo pulahtaa saunan rantalaiturilta.

Tiedustelut ja varaukset:

0401534736 Seurakuntatoimisto, ma-ti, to klo 9-12