Hautojen hoito

Saarijärven seurakunnassa voi tehdä kaikille hautausmaille haudanhoitosopimuksen.

Hautausmaiden kesähoidosta vastaavat yksityiset urakoitsijat Kivijärven ja Kannonkosken hautausmailla. Seurakunnan omat hautausmaatyöntekijät vastaavat Saarijärven kirkkomaan, Läntisen hautausmaan, Kolkanlahden, Pylkönmäen ja Karstulan Päällimen hautausmaiden kesähoidosta.

Kesähoitosopimukset

Saarijärven seurakunnassa voi tehdä  haudanhoitosopimuksen yhdelle kesälle tai viideksi vuodeksi. Rahastohoitosopimuksia ei tehdä. Haudanhoitosopimusten sisältö ja hinnoittelu on samansisältöinen kaikilla seurakunnan hautausmailla. Hoitokausi 1.6. - 15.9. Kuluvalle hoitokaudelle ei tehdä sopimuksia 10.6. jälkeen.

Oheisesta liitteestä löydät haudanhoitokokonaisuudet hintoineen:

Haudanhoitomaksut 2023.

Lisätietoja saa seurakunnan hautausmaatoimistosta puh. 040-1534 794 (ma, ti, to, pe klo 9-12).