KESÄSUNTIO 1.6.-11.8.2024

Saarijärven seurakunta hakee kesäsuntiota ajalle 1.6.-11.8. väliseksi ajaksi. Toimeen valittavan työntekijän työalueena on Kyyjärven ja Karstulan alueet ja kesäsuntio voi itse valita ensisijaisen työpisteensä (Karstula/Kyyjärvi).

Työaika on kolmen viikon jaksoissa 114 h 45 min. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Suntion työtehtäviin sisältyvät: kirkossa ja kappeleissa järjestettävistä jumalanpalveluksista, kirkollisista toimituksista ja tilaisuuksista huolehtiminen, tilojen ja tilaisuuksien valmistelu ja osallistuminen hautaustoimen tehtäviin kuten hautapaikkojen näyttämiseen, siivous ja pienet kahvitarjoilut, jonkin verran ulkoalueiden siivousta (haravointia ja lakaisua, roskien tyhjäystä ym.).

Työsuhteen alkuun on varattu kahden viikon perehdytysvaihe, jolloin työtä pääsee tekemään toisen suntion kanssa. Arvostamme kokemusta alan työtavoista ja menetelmistä, oma-aloitteisuutta, itsenäistä työotetta sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Tehtävien hoitamiseksi valittavalla henkilöllä tulee olla perus it-osaaminen ja auton käyttömahdollisuus. Työkokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi. Odotamme sitoutumista seurakunnan arvomaailmaan. Tehtävään valittavan henkilön tulee olla ev-lut. kirkon konfirmoitu jäsen.

Piispantarkastuksessa seurakuntamme todettiin hiippakunnan iloisimmaksi työyhteisöksi. Liity siis iloiseen joukkoomme!

Hakuaika päättyy pe 15.4.2024 klo 13.

Haastattelut pe 19.4. Saarijärven seurakuntatalolla.

Palkan peruste Aikapalkka 2169,88 euroa kuukaudessa (KirVESTES vaativuusryhmä 401)

Työskentelyaika Jaksotyö

Saarijärven seurakunta on maantieteellisesti laaja, noin 13 100 jäsenen seurakunta Keski-Suomessa. Saarijärven alueen lisäksi siihen kuuluvat kappeliseurakunnat Kannonkoski, Karstula, Kivijärvi, Kyyjärvi ja Pylkönmäki.

Rekrytoinnin yhteystiedot emilia.jalomaki@evl.fi 040 1534 392 (lomalla 25.3.-5.4.2024)

Hakemaan pääset tästä linkistä: https://kirkkorekry.fi/fi/tyopaikat/suntio-1950/?&desc=SUNTIO&limit=24