Ilmoittaudu mukaan retkille ja leireille

Saarijärven seurakunnassa on tarjolla monenlaista ryhmätoimintaa. Säännöllisesti kokoontuvien ryhmien lisäksi järjestämme leirejä ja retkiä. Tällä sivulla näet avoinna olevat ilmoittautumiset ja linkin kautta voit ilmoittautua retkille tai leireille.

Ilmoittautumislomakkeet ja -ohjeet

Seurakunnan varhaisnuorten kerholaisten ja heidän perheiden retkipäivälle Alahärmään voit ilmoittautua tästä. Retkipäivä on 18.5. Ilmoittautuminen on auki 2.4.-14.4. välisen ajan. Lisätietoja Taijalta p. 040-8483174.

Seurakunnan sururyhmä alkaa to 25.4.24 klo 17.30 Mansikkaniemen pappilassa. Ryhmä kokoontuu viisi kertaa ja se on osallistujille ilmainen. Ryhmän ohjaajina toimivat srk-pastori Mervi Sahinaho ja sielunhoitoterapeutti Anja Kuhno. Voit ilmoittautua ryhmään täällä:

Ilmoittautuminen sururyhmäänLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja voi kysyä Merviltä (mervi.sahinaho@evl.fi; 040-6707677)

Ilmoittaudu vuoden 2024 rippikouluun tästä! Ilmoittautuminen on auki 1.10.2023 asti.
Mikäli rippikouluilmoittautuminen on tekemättä, mutta haluaisit käydä rippikoulusi vuonna 2024 Saarijärven seurakunnassa, ota yhteyttä nuorisotyönohjaajiin Taijaan, Veetiin tai Roosaan. Kesän ryhmissä on tilaa, mutta hiihtolomaripari on täynnä.  Käy katsomassa myös rippikoulun omat sivut.

Säännöllinen ryhmätoiminta

Perhekerhot    Päiväkerhot

Varkkareiden kerhot   Nuorten illat

Seurakunnan kuorot    Ryhmätoimintaa aikuisille

Joko olet tykännyt sivustamme Facebookissa?