Kirkkoneuvoston päätöksiä 27.1.2022

Saarijärven kirkkoneuvoston kokoontui 27.1.2022 ja teki seuraavat päätökset:

Kirkkoneuvosto nimesi edustajaksi

Kannonkosken kappelineuvostoon Tuula Karhilan,

Karstulan kappelineuvostoon Sirpa Humpin;

Kivijärven kappelineuvostoon Jukka Ruusuvirran;

Kyyjärven kappelineuvostoon Alpo Noposen; ja

Pylkönmäen kappelineuvostoon Reijo Kantosen.

Kirkkoneuvosto vahvisti toimikaudeksi 2022 seuraavat seitsemän hengellisen työn vastuuryhmää:

1. Koko seurakunnan alueen kansainvälinen työ: Olavi Hakkarainen (Kivijärvi), Kari Hiekkavirta (Saarijärvi), Marjatta Hukka, Tuija Kantalainen (Saarijärvi), Tarja Merruntaus-Peltola (Saarijärvi), Anna-Liisa Talaskivi (Saarijärvi), Erkki Kinnunen, Riitta Kytölä (Kyyjärvi), Olli-Pekka Kaukometsä (Karstula).

2. Saarijärven alueen diakoniatyö: Hänninen Anita, Ihanainen Heli, Mäki Pekka, Niemelä Satu, Puurunen Mikko, Oikari Irma (kaikki Saarijärveltä)

3. Koko seurakunnan alueen lapsityö: Anneli Kautto (Saarijärvi), Sari Honkonen (Saarijärvi), Vesa Matti Laaksonen (Saarijärvi), Elina Piispanen, Fanni Honkonen (Saarijärvi), Inkeri Seppälä (Kannonkoski), Minna Kainulainen, Elina Muhonen (Pylkönmäki), Laura Myllyniemi

4. Koko seurakunnan alueen nuorisotyö: Hannele Pasanen (Saarijärvi), Tarja Saastamoinen (Saarijärvi),  Laura Kaalikoski, Jouni Rinne, Jari Nuppola(Saarijärvi), Jukka Kainulainen (Kannonkoski), Hannu Ahonen + nuorten vaikuttajaryhmästä kolme nuorta

6. Saarijärven alueen aikuistyön vastuuryhmä: Juha Savonen, Asta Mäkelä, Kaisu Paavola, Jyrki Rahkonen, Inkeri Puhakka (kaikki Saarijärveltä)

7. Koko seurakunnan musiikkityön vastuuryhmä: Vesa-Matti Laaksonen (Saarijärvi), Pirjo Leppämäki (Saarijärvi), Virpi Kantonen (Pylkönmäki), Kirsi Saari (Kannonkoski), Riku Kalmari (Kivijärvi), Ilona Jokinen (Karstula), Kaisa Tamminen (Kyyjärvi)

Kirkkoneuvosto nimitti kiinteistötyöryhmän jäseniksi Eero Sekin, Heikki Tarvaisen ja Kari Hiekkavirran.

Kirkkoneuvosto perusti uutena vastuuryhmänä metsätyöryhmän, jonka jäseniksi kirkkoneuvosto nimitti Jukka Ruusuvirran (Kivijärvi), Pirjo Luotolan (Saarijärvi), Pekka Viljakaisen (Kannonkoski) ja Raimo Tammisen (Kyyjärvi).

Kirkkoneuvosto päätti avata diakonian viransijaisuuden 1.3. - 31.12.2022 väliseksi ajaksi. Viransijaisuuden hakuaika päättyy to 17.2. ja kirkkoneuvoston tekee rekrytointipäätöksen to 24.2. Virkapaikkana on Saarijärven seurakuntatalo.

Lisäksi kirkkoneuvosto päivitti lähetyssopimuksia kansainvälisen työn vastuuryhmän ja kappelineuvostojen tekemien ehdotusten pohjalta.

Thu Jan 27 20:27:00 EET 2022