Kesän konfirmaatiot

Seuraavat konfirmaatiopyhät ovat

su 13.6. klo 10 Saarijärven päiväkouluryhmä, klo 13 ja klo 15 Piispalan Jääkiekkoripari Saarijärven kirkossa.

su 20.6. klo 10 Saarijärvi 1 -leiri Saarijärven kirkossa

su 27.6. klo 10 Saarijärvi 2 -leiri Saarijärven kirkossa

su 11.7. klo 10 Ripari 3 - leiri Saarijärven kirkossa

su 18.7. klo 10 Kivijärven kirkossa ja klo 14 Kannonkosken kirkossa.

Koronatilanteen vuoksi joudumme rajoittamaan konfirmaatioon kutsuttavien vieraiden määrää. Yleisohjeena Saarijärven konfirmaatioissa on, että jokainen nuori saa kutsua 5 läheistään kirkkoon. Kesän edetessä ja koronatilanteen mahdollisesti rauhoittuessa voidaan tehdä ryhmäkohtaisia lievennyksiä rajoituksiin. Mikäli perheellä on kysyttävää konfirmaatiosta tai rajoituksista, kannattaa olla suoraan yhteydessä oman ripariryhmän pappiin. Tarkastelemme rajoituksia myös tapauskohtaisesti.

Saarijärven kirkkoon mahtuu turvavälein noin 250 ihmistä. Konfirmaatiomessut ovat pääjumalanpalveluksia, joten haluamme taata myös omaisille mahdollisuuden osallistua jumalanpalvelukseen. Tietosuojasyistä emme striimaa konfirmaatiomessuja Facebookiin tai YouTubeen. Saarijärven kirkon klo 10 jumalanpalvelukset ovat kuunneltavissa nettiradiosta ja Järviradiosta taajuudelta 90,5.

2021-05-27 11:36:29.0