Kirkkovaltuuston kokous kirkkoneuvoston ja kappelineuvostojen valinta

Saarijärven kirkkovaltuuston ensimmäinen kokous järjestettiin Kivijärven seurakuntatalossa lauantaina 19.1.2019. Valtuuston  kokouksen avasi Seija Talaskivi Pylkönmäeltä, joka johti puhetta 1-6 pykälien ajan.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi vuosiksi 2019 – 2020 valittiin Timo Jokinen Saarijärveltä.

Kirkkovaltuuston varapuheenjohtajaksi vuosiksi 2019 – 2020 valittiin Outi Hertteli Kivijärveltä.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi toimikaudeksi 2019 - 2020 valittiin Pirjo Leppämäki Saarijärveltä.

Kirkkovaltuusto valitsi toimikaudeksi  2019 - 2020  kirkkoneuvoston jäseniksi ja heidän henkilökohtaisiksi varajäsenikseen (suluissa) seuraavat henkilöt:

Jukka Ruusuvirta (Outi Hertteli)
Reijo Kantonen  (Iida Moisio)
Pekka Viljakainen (Tuula Karhila)
Sari Honkonen (Tarja Saastamoinen)

Inkeri Puhakka  (Juha Savonen(
Eija Pohjonen (Jyrki Rahkonen)

Vesa-Matti Laaksonen  (Kari Hiekkavirta)
Pirjo Leppämäki  (Jari Nuppola)

Kirkkovaltuusto valitsi seurakunnan edustajaksi perheneuvonnan yhteisjohtokuntaan toimikaudeksi 2019 - 2022 Pirjo Luotolan ja varaedustajaksi Hannele Pasasen.

Kirkkovaltuusto valitsi seurakunnan edustajaksi sairaalasielunhoidonyhteisjohtokuntaan toimikaudeksi 2019 - 2022 Anna-Liisa Talaskiven ja varaedustajaksi Eija Pohjosen.

Kirkkovaltuusto valitsi Kannonkosken kappelineuvostoon toimikaudeksi 2019 - 2022 seuraavat jäsenet ja heille henkilökohtaiset varajäsenet (suluissa):

Tuula Karhila (Mirja Hurskainen)
Sanna Villman (Enni Leppänen)
Inkeri Seppälä (Irma Pasanen)
Sirpa Järsberg (Tiina Lähteinen)

Jukka Kainulainen (Pekka Viljakainen)
Seppo Jukkala (Mauno Autio)
Jukka Kotilainen (Kannonjärvi) (Reijo Vesterinen)
Juha Paananen (Eero Leppänen (Huhmarlahdentie))

Kirkkovaltuusto valitsi Kivijärven kappelineuvostoon toimikaudeksi 2019 - 2022 seuraavat jäsenet ja heille henkilökohtaiset varajäsenet (suluissa):
Jouni Halonen (Erkki Pirnes)
 Kari Pitkänen (Paavo Niemelä)
 Outi Hertteli  (Eija Leppänen)
 Hannu Ahonen (Päivä Hakkarainen (Heitjärvi))
 Sari Saari (Pirjo Kajuutti)
 Tuula Kinnunen (Anne Ruusuvirta)
 Mervi Kemppainen  (Asko Kauppinen)
 Ilari Kotilainen (Reijo Hytönen)

Kirkkovaltuusto valitsi Pylkönmäen kappelineuvostoon toimikaudeksi  2019 - 2022 seuraavat jäsenet ja heille henkilökohtaiset varajäsenet (suluissa):

Reijo Kantonen (Virpi Kantonen)
Iida Moisio (Anu Vihanninjoki)

Elina Muhonen (Vesa Lehtomäki)
Paula Patama (Liisa Mäkinen)
Mikko Raitanen (Vesa Paananen)
Jukka Rämänen (Timo Möksy)
Riitta Sorri  (Raimo Suuronen)
Seija Talaskivi  (Katja Viitanen)

Kirkkovaltuuston tai kirkkoneuvoston jäsenille ei makseta kokouspalkkioita eikä niitä pääsääntöisesti makseta millekään toimielimelle, vastuuryhmälle tai työryhmälle. 300 euron vuosipalkkio maksetaan vain erityisen työllistävästä, aikaa ja ammattiosaamista vaativasta luottamustoimesta, kuten valtuuston puheenjohtajuudesta, varapuheenjohtajuudesta, kirkkoneuvoston varapuheenjohtajuudesta ja kiinteistötyöryhmän puheenjohtajuudesta.

Thu Jan 24 11:32:00 EET 2019