Jumalanpalvelusten radioinnissa korjauksia

Saarijärven kirkon äänentoisto rikkoutui syys-lokakuun taitteessa. Prompterin rikkoituminen aiheutti äänihäiriöitä ja kuulumattomuutta kirkkosalissa sekä radio- ja internetlähetyksissä. Kirkon äänentoisto on nyt saatu korjattua. Laitteet on tarkistettu ja laitettu kuntoon. Kirkossa äänentoisto siis toimii.

Internetin kautta jumalanpalvelus kuuluu hyvin, ilman häiriöitä. Tämä on myös osoitus siitä, että "kirkon päässä" lähetin ja äänentoisto toimii. Järviradion lähetyksessä on vielä katkoksia. Tämä johtunee Järviradion tekniikasta ja Pylkönmäen radiomastosta. Järviradion henkilökunta selvittää vikaa ja mm. maston toimivuutta tämän ja ensi viikon aikana.

Kiitos Vesa-Matti Laaksoselle ja Harri Honkoselle avusta ja osaamisesta ensi hädässä. Kiitos sinulle, seurakuntalainen, kärsivällisyydestä!

Thu Oct 18 11:16:00 EEST 2018