Nimikkolähetit Leena ja Jari Honkakari vierailevat

Seurakunnan nimikkolähetit Leena ja Jari Honkakari vierailevat Saarijärvellä ja Kivijärvellä.

Laskiaissunnuntaina 11.2. klo 10 messussa saarnaa Jari Honkakari. Messun jälkeen herkullinen lounas seurakuntatalossa, jossa vietämme myös juhlaa. Honkakarit kertovat seurakuntatyöstään Tel Avivissa, Israelissa, Immanuel-kirkon työyhteydessä ja Kylväjän lähetteinä. Musiikissa Marja-Liisa Oikari ja Veikko Heinäaho sekä Saara Savolainen ja Karri Nieminen.

Sunnuntaina 18.2. Honkakarit vierailevat myös Kivijärvellä. klo 14 Jari Honkakari saarnaa jumalanpalveluksessa ja sen jälkeen pariskunta kertoo työstään seurakuntatalolla kirkkokahvien lomassa.

Jari Honkakari on työskennellyt pappina Saarijärvellä 1970-luvulla. Honkakarit eivät enää palaa työkentälleen, sillä he siirtyvät eläkkeelle.

2018-02-06 16:31:01.0