Tiedote koronarajoitusten vaikutuksesta seurakuntaelämään.

*Jumalanpalveluksiin, kirkollisiin toimituksiin ja muihin tilaisuuksiin voi osallistua enintään 20 henkeä.

*Jumalanpalvelus Saarijärven kirkosta on kuunneltavissa suorana lähetyksenä Järviradion taajuudella 90,5 seurakuntamme alueella, kotisivujemme nettiradion (www.saarijarvenseurakunta.fi) kautta kaikkialla maailmassa sekä Facebook-streamina.

*Kivijärven, Kannonkosken ja Pylkönmäen jumalanpalvelukset on peruttu 21.12.2020 saakka.

*Pienissäkin kokoontumisissa tulee noudattaa hyvää käsi- ja yskimishygieniaa sekä 1-2 metrin turvavälejä. Myös maskia tulee käyttää.

* Suljetut pienryhmät, joissa kokoontuu alle 20 henkeä, voivat kokoontua turvallisuusmääräyksiä noudattaen, ellei toisin ole ilmoitettu.

*Kaikki suuret yleisötilaisuudet, kuten lähetysmyyjäiset, Itsenäisyyspäivän Soihtukulkue ja Kauneimmat joululaulut –tilaisuudet on peruttu 21.12.2020 asti.

*Kauneimmat joululaulut –lähetys Saarijärven kirkosta kuunneltavissa sunnuntaina 13.12. klo 16 nettiradion, Järviradion ja Facebookin kautta. Myös muita kirkkotilaisuuksia voi kuunnella kotisivujen nettiradion kautta. Tapahtumien radioinnista tai streamauksesta ilmoitetaan kotisivuillamme Tapahtumakalenterissa.

*Kauneimmat joululaulut-vihkoja tulee julkisesti jaettavaksi viikolla 50.

*Seurakuntatoimisto ja hautausmaatoimisto palvelevat puhelimen ja sähköpostin välityksellä aukioloaikojen mukaisesti (ma, ti, to, pe klo 9-12).

*Seurakuntamme työntekijät ovat puhelimen päässä. Ota rohkeasti yhteyttä soittamalla tai viestillä, jos korona aiheuttaa kysymyksiä tai huolta.

Siunattua ja toiveikasta adventin aikaa!

”Kuka on kirkkauden kuningas?
Hän on Herra, väkevä ja voimallinen.
Hän on Herra, voiton sankari.
Kohotkaa korkeiksi portit.
Avartukaa ikiaikaiset ovet.