Kirkko avoinna, Paavonpatsaalla kahvihetkiä, lapsille leikkipaikka ja pikkukirkko, nuoria kausityössä

Saarijärven seurakunnan kesästä:

Saarijärven kirkko toimii tänä kesänä tiekirkkona ja kirkossa on opas. Kirkko on avoinna vierailuja, tutustumista ja hiljentymistä varten arkipäivisin 14.6 - 6.8.2021 klo 11-17. Kirkon oppaana toimii Onni Iso-Ahola.

Juhannusviikolta alkaen torstaisin klo 13 vietetään kesäisiä päiväkahveja Paavonpatsaalla. Kahvihetket jatkuvat elokuulle 12.8 asti.

Mansikkalan leikkipuisto ja parhaillaan valmistuva pikkukirkko on avoin kaikille lapsille, perheille ja vierailijoille. Leikkipuisto ja pikkukirkko sijaitsevat Mansikkaniemen pappilan pihamaalla Urheilutie 5. Pikkukirkko on lapsille tarkoitettu pieni kirkko leikkiä ja oleilua varten.

Seurakunta on palkannut tänäkin vuonna useita nuoria kausi- ja kesätyöhön mm. hautausmaille.

2021-05-26 13:30:10.0