Monipuolista tarjontaa kaiken ikäsille aikuisille

Aikuiset on laaja käsite ikäryhmästä, joka kattaa niin nuoret aikuiset, työikäiset kuin seniori-ikään ehtineet. Tässä ryhmässä erilaiset elämäntilanteet, kiinnostuksen kohteet ja tarpeet ohjaavat sitä toiminnan kirjoa, jota pyrimme aikuisille järjestämään. Kutsumme teitä mukaan sekä toiminnallisiin että yhteiseen keskusteluun pohjautuviin ryhmiin ja kerhoihin, tapahtumiin ja tilaisuuksiin, joissa sinulla on mahdollisuus kokea myös vertaistukea.

Toimintamme ovat kaikille avointa, ellei muuta ole erikseen ilmoitettu. Rajausta voi aiheuttaa toiminnalle erikseen määritelty kohderyhmä tai ennakkoilmoittautuminen.

Tule hakemaan eväitä omaan henkiseen ja hengelliseen kasvuun, toimimaan ja tekemään tai ihan vain hiljentymään yhdessä toisten kanssa. Tarkempaa tietoa tarjonnasta löydät näiltä sivuilta. Jos mielekästä puuhaa ja olemista ei löydy, ota reippaasti yhteyttä työntekijöihin - voit itsekin olla toteuttamassa jotain uutta.

Seurakuntakerho kirkon sivusalissa parittomilla viikoilla keskiviikkoisin klo 11.
Lähetyksen käsityöpiiri pappilassa parittomilla viikoilla maanantaisin klo 10.
Kivirannan vanhainkodin hartaudet keskiviikkoisin klo 14.30.
Kirkkokuoron harjoitukset keskiviikkoisin klo 16.
Uusia laulajia otetaan aina mukaan, kanttoriin voi ottaa yhteyttä, jos laulattaa.
Raamattupiiri kokoontuu pappilassa parillisilla viikoilla klo 18.

Rukouspiiri kokoontuu kodeissa ja pappilassa sopimuksen mukaan. Tervetuloa
mukaan, ota yhteyttä Tarja-pappiin, niin kerron lisää.

Tule leikkimään. Lastenkirkko

Toimintaa ja tapaamispaikka lapsille ja lapsiperheille

Elämä lasten kanssa on rikasta, monipuolista ja yllätyksiä täynnä. Seurakunnan lapsi- ja perhetyö jakaa lasten kasvatusvastuuta kulkemalla teidän kasvattajien rinnalla.

Seurakunnan päiväkerhoihin ilmoittautuminen on alkanut kaudelle 2023-2024!
Kerhopaikkaa voi hakea vuosina 2018, 2019 ja 2020 syntyneille lapsille.

Päiväkerho on seurakunnan varhaiskasvatusta 3-5-vuotiaille.
Päiväkerhon perustana on kristillinen ihmiskäsitys ja tärkeimpänä tehtävänä on olla tukemassa kotien kristillistä kasvatusta.

Kerho on pienelle lapselle turvallinen paikka tutustua muihin lapsiin ja opetella toimimaan ryhmässä
Päiväkerhossa opitaan kiitollisuutta, arvostamaan itseään ja kunnioittamaan toisia.
Päiväkerho tukee lapsen kasvua ja kehitystä kokonaisvaltaisesti.
Kerhossa hiljennytään alttarin ääressä, lauletaan, leikitään, askarrellaan, liikutaan, ulkoillaan ja ihmetellään elämää.
Pidämme kerhossa lyhyen välipalahetken, jota varten lapselle voi pakata mukaan pienet ja terveelliset eväät.

Ilmoittautuminen on auki sähköisellä lomakkeella 1.8-14.8.2023

Sähköinen lomakeLinkki avautuu uudessa välilehdessä

​​Päiväkerhot ovat maksullista, mutta edullista toimintaa.

Kerhomaksu 17€/kausi/seurakunnan jäsen
Kerhomaksu 32€/kausi/ei-seurakunnan jäsen (lapsi ei ole seurakunnan jäsen)
Sisarusalennus on 5€/lapsi

Vapaita kerhopaikkoja voi tiedustella: 040-5277463 / Taija Kauppinen

Kuva uruista

Koe tai tee itse kanssamme musiikkia

Musiikki voi kertoa sen, mitä emme osaa sanoiksi pukea. Se soi elämämme käännekohdissa, ristiäisissä, häissä ja hautajaisissa. Musiikki elävöittää seurakunnan arkea niin tapahtumissa kuin kerhoissa. Laulaen ja soittaen välitämme ilosanomaa, ylistämme ja rukoilemme. Musiikki auttaa hiljentymään ja tuo lohtua suruun.

Jos sinulla on ideoita ja toiveita, ota rohkeasti yhteyttä kanttori Jouni Mäkiseen puh. 0400 934 154 tai jouni.makinen@evl.fi

Tule mukaan toteuttamaan

Myös sinulla on mahdollisuus osallistua erilaisiin messun palvelutehtäviin. Voit muun muassa

• lukea raamatuntekstejä
  • laulaa ja soittaa musiikkiryhmissä
  • toimia rukousavustajina
  • kerätä kolehtia.

Ota halutessasi reippaasti yhteyttä ja kerro, että haluat olla mukana toteuttamassa messua!