Isostoiminta

Isostoiminta tarkoittaa kaikkea sitä nuoren seurakunnan toimintaa, missä isoset ovat näkyvillä ja mukana tekemässä. Useimmiten se tarkoittaa nuorten iltoja, mutta isosia voi nähdä myös jumalanpalveluksissa, riparitapahtumissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

Isonen, minustako? Miten?

Isostoimintaan ilmoittautuminen on auki nyt! Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä!

Isoseksi pääseminen on aika yksinkertaista: syksyllä järjestetään Isostoiminnan starttipäivä ja vähän myöhemmin ensimmäinen isosleiri, joiden aikana käydään läpi isosuutta ja tutustutaan toisiin isosiin.

Syys-ja kevätkaudella isoset ovat mukana seurakunnan tapahtumissa. Saat itse valita, käytkö mieluten nuortenilloissa, messuissa vai musikkitilaisuuksissa. Voit olla aktiivinen toimija tai vain hengellisen virvoituksen hakija. Tammi-maaliskuussa on isosleiri ja/tai isospäivä, jossa syvennytään aina johonkin isosuuteen liittyvään teemaan.

Toukokuussa järjestetään kolmas isosleiri, joka kääntää katseet jo kesän leireille. Siellä käydään läpi leirikeskuksen käyttö, ryhmäydytään samoille leireille tulevien isosten kanssa ja hiotaan niitä taitoja joita syksyn ja kevään aikana on kartutettu.

Isosuus on ennen kaikkea matka, jonka aikana nuori tutustuu itseensä, kasvaa kristittynä ja seurakuntalaisena, oppii valtavasti uusia taitoja ja saa olla rakentamassa yhteistä hyvää.

Tule mukaan!

Halli Galli-pelin pelaamista.