Leirikeskus ilmasta kuvattuna. Nuoria pihalla.

Nuoret ja varhaisnuoret

Mansikkaniemen pappilassa tavataan!

Saarijärven seurakunnassa tehdään virkeää ja monipuolista nuorisotyötä, niin alakouluikäisten kuin rippikouluikäisten parissa. Keskuspaikkana toimii Saarijärven seurakuntatalon läheisyydessä sijaitseva Mansikkaniemen pappila. Nuorisotyönohjaajina seurakunnassa ovat tällä hetkellä Veeti Rahkonen (rippikoulu- ja nuorisotyö), Taija Heinänen (varhaisnuorisotyö) ja Roosa Vainikainen.

Erilaiset kerhot kokoavat alakouluikäisiä Mansikkaniemen pappilaan varhaisnuorten toimintaan. Nuorisotyönohjaaja Taijan voi tavata myös Saarijärven Yhtenäiskoulun aamunavauksissa alakouluilla.

Yläkouluikäisiä ja sitä vanhempia nuoria nuorisotyö kutsuu Mansikkaniemen pappilaan. Perjantaisin on viikkotoimintamme kohokohta: nuorten ilta klo 16-21 pappilassa. Kappeleissa nuorten iltoja järjestämme marras-toukokuussa. Ajankohdat löytyy tapahtumakalenterista.

Rippikoulu ja isostoiminta ovat iso osa seurakunnan nuorisotoimintaa. Rippikoulu kokoaa Saarijärvellä lähes koko 15-vuotiaiden ikäluokan vuosittain Mellikkaan, meidän omaan leirikeskukseemme.

Kasvatustyön tiimiä täydentää kasvatuksen pappi Heidi. Me kaikki neljä olemme nuorisotyössä Sinua varten niin iloissa kuin suruissa. Meitä kannattaa seurata myös instassa:  @pappilanvaki

Alttarikuva Mellikan leirikappelista

vs. nuorisotyönohjaaja, rippikoulu- ja nuorisotyö

1.8.2023-31.8.2024