Nuorisotyö

Saarijärven seurakunnan nuorisotyö tarjoaa viikkotoimintaa, leirejä, retkiä ja tapahtumia yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille. Koska Saarijärven seurakunnan nuorisotyö on melkoinen sanahirviö, usein puhutaan Pappilan Väestä - vaikka nuoret olisivat Kannonkoskelta tai Pylkönmäeltä.

Tervetuloa mukaan!

Seurakunnan nuorisotyö on kaikkia nuoriamme varten olemassa. Rippikoulu ja isostoiminta kulkevat nuorisotyön kanssa käsi kädessä ja usein lomittainkin.

Nuorisotyön keskeinen tavoite on tarjota toimintaa kaikissa kappeliseurakunnissa ja toimia myös yhteistyössä muiden nuorisotyön toimijoiden kanssa. Tämä näkyy muun muassa Yhtenäiskoululla järjestettävän koulukahvilan, tapahtumien ja erilaisten kouluyhteistyömuotojen kautta.

Nuorisotyön tiimin tukena on nuorisotyön vastuuryhmä, joka koostuu muutamasta innokaasta aikuisesta ja nuorten vaikuttajaryhmän nuorista. Vastuuryhmä kokoontuu pari kertaa vuodessa juttelemaan kuulumisista ja miettimään yhdessä seurakunnan nuorisotyön haasteita ja haaveita. Jos kiinnostuit ja haluaisit olla mukana vastuuryhmän toiminnassa, nykäise hihasta nuorisotyönohjaajia!

Tule mukaan Pappilan Väen meininkeihin!

Nuoria konserttilavan edessä

Pappilan väen juttuja

Nuorten illat perjantaisin klo 16-21 Mansikkaniemen pappilassa. Yhteistä ohjelmaa noin klo 18, iltapalaa, pelailua, olemista - tuttuun tapaan!

Insta-hartaus torstaisin (@pappilanvaki)

Nuorten illat kappeleissa