Varhaisnuorisotyö

Varhaisnuorisotyötä tehdään alakouluikäisten parissa kouluilla, kerhoissa, leireillä ja erilaisissa tapahtumissa. Tervetuloa mukaan tutustumaan uusiin kavereihin!

Vaalea puurakennus, punainen katto. Etualalla koivu.
Mansikkaniemen Pappila

Tervetuloa koululaisten toimintaan!

Tiistai

Kaakaokahvila 1-4 lk klo 12.30-15.00 Karstulassa punasellatuvalla.

Voit tulla kahvilaan missä vaiheessa vain. Kaakaokahvilassa tehdään läksyt, askarrellaan, kokkaillaan, pelaillaan yms.

Kokkikerho 1-3-lk klo 14.30-16.00 Saarijärvellä Mansikkaniemen pappilassa.

Keskiviikko

Pappilan kaakaokahvila 1-6-lk klo 12.15-14.00 Saarijärvellä Mansikkaniemen pappilassa.

Kivijärven lapsikuoro 7-14 vuotiaille Kivijärven seurakuntatalolla, seuraavan kerrat 14.2. ja 6.3. klo 16.30-17.30.

Torstai

Pappilan kaakaokahvila 1-6-lk klo 12.15-15.00 Saarijärvellä Mansikkaniemen pappilassa.

Pylkön koululaisten kerho klo 15-16.30 Pylkönmäen seurakuntatalolla. Joka toinen torstai alkaen 25.1.

Youtubesta Pappilan Väki- kanavalta löytyy etäkokkikerho sekä askarteluvideoita. Käy tutustumassa ja laittamassa kanava tilaukseen :)

Lisätietoja nuorisotyönohjaaja Taija Heinäseltä

taija.heinanen@evl.fi p. 0408483174 (myös whatsapp)

Seurakunnan toiminta alakoululaisille