Tervetuloa tutustumaan kirkkoihimme!

Saarijärven yhdistyneessä seurakunnassa on kaikkiaan kuusi kirkkoa. Saarijärven kirkko on seurakuntamme pääkirkko, jossa jumalanpalvelus toimitetaan joka sunnuntai klo 10.

Kannonkosken, Kivijärven, Karstulan ja Kyyjärven kirkoissa jumalanpalvelus on joko klo 10 tai 14. Jumalanpalvelusten ajat löydät tapahtumakalenteristamme.

Pylkönmäen pienessä ja kotoisassa kirkossa kokoonnutaan jumalanpalvelukseen noin kaksi kertaa kuukaudessa klo 13, kesäkaudella klo 19.

Seurakunnalla on lisäksi kuusi seurakuntataloa, joita vuokrataan esimerkiksi perhejuhliin.

Saarijärven alueella nuorten ja diakoniatyön ryhmien kokoontumispaikkana toimii Mansikkaniemen pappila, joka sijaitsee seurakuntatalon takana järven rannalla. Seurakuntamme leirikeskus Mellikka rantasaunoineen sijaitsee Kolkanlahdessa, noin 12 kilometrin päässä keskustasta. Leirikeskuksen pihapiirissä on pieni hirsinen leirikappeli. Kesäaikaan kappelia voi tiedustella kirkollisiin toimituksiin. Leirikeskus sekä rantasaunat ovat vuokrattavissa kesäkaudella.

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi