Seurakuntamatka Tukholmaan Santa Clara:an ja suomalaiseen seurakuntaan 20.10-23.10

Tule mukaan syksyn seurakuntamatkalle Tukholmaan mukavassa seurassa! Käymme tutustumassa tunnettuun ja vireään Santa Clara:n seurakuntaan ja Tukholman suomalaiseen seurakuntaan. Matkalla on aikaa myös tutustua kaupunkiin, joihinkin Tukholman monista museoista, nähtävyyksistä ja tehdä ostoksia. Matkalla on koko ajan mukana linja-auto. Matkan johtajina Jarmo ja Minna Autonen sekä vastuullisena matkanjärjestäjänä Ikaalisten matkatoimisto.

Matkan hinta sisältää:

• Ohjelman ja vierailut seurakunnissa

• Meno Baltic Princess klo 20:15-07:10

• 1 yö Scandic Ariadnessa

• Paluu Silja Galaxy klo 19:30-07:00

• Bussikuljetus Saarijärveltä, bussi koko ajan mukana Tukholmassa

• Illallisbuffet meno- ja paluumatkalle

• Aamiaisbuffet meno- ja paluumatkalle

• Kaupunkikierros oppaan johdolla

• Lounas maanantaina 21.10.

Hinta määräytyy lähtijöiden mukaan seuraavasti:

Hotelli ja hinnat Scandic Ariadne, 1 yö

370€/hlö kahden hengen huoneessa/hytissä, kun lähtijöitä 30*

395€/hlö kahden hengen huoneessa/hytissä, kun lähtijöitä 25**

429€/hlö kahden hengen huoneessa/hytissä, kun lähtijöitä 20***

Lisähinta yhden hengen huoneessa/hytissä on *+90€/hlö, **+110€/hlö, ***+135€/hlö

Sitovat matkalle ilmoittautumiset ke 10.7 mennessä.

Sähköpostilla saarijarvi@evl.fi ja puhelimitse kirkkoherranvirasto 040 1534 736.

Jokaisen lähtijän on ilmoitettava: Nimi, syntymäaika (ppkkvv) sekä kansalaisuus, laskutusosoite, puhelinnumero ja sähköposti sekä huonejako (huonetoveri eli kenen kanssa jaat huoneen).

Matkan järjestäjinä: Saarijärven seurakunta, Pohjoisen Keski-Suomen rovastikunta ja Ikaalisten matkatoimisto

Tiedustelut: Jarmo Autonen 040 5949 766 jarmo.autonen@evl.fi tai Minna Autonen minna.autonen@evl.fi 040 7784 701

Matkan ohjelma ja aikataulu (aikataulut ja ohjelma voi elää):

Su 20.10

Lähtö Saarijärveltä seurakuntatalon yläparkista, Urheilutie 5. Tarkka aika ilmoitetaan lähtijöille myöhemmin.  Matkalla yksi pitempi pysähdys ruokailuun omin kustannuksin.  Saapuminen Turkuun ja laivaan nousu sekä majoittautuminen hytteihin. Illallisbuffet (sisältyy hintaan).

Ma 21.10

Aamiainen laivalla (sisältyy hintaan). Saapuminen Tukholmaan. Kiertoajelu Tukholmassa

Klo 9-12 Vierailu ja tutustuminen Santa Claran seurakuntaan.

Lounas (sisältyy hintaan)

Klo 13.30-15.30 Omatoimista tutustumista Tukholman keskustaan, nähtävyyksiin ja mahdollisuus ostoksiin.

Noin klo 16 majoittautuminen hotelliin.

Illalla edestakainen bussikuljetus keskustaan ja mahdollisuus vapaaseen illanviettoon.

Ti 22.10

Aamiainen hotellilla (sisältyy hintaan) ja huoneiden luovutus.

Klo 10-12.30 Tutustuminen ja vierailu Tukholman suomalaiseen seurakuntaan.

Noin klo 12.30-15 Omatoimista ajanviettoa keskustassa ja Vanhassa kaupungissa, ostoksia ja ruokailua omin kustannuksin.

Noin klo 15-18 Omatoimista tutustumista Skansenin kohteisiin ja museoihin oman aikataulun mukaisesti. Sisäänpääsyt museoihin (ei sisälly matkan hintaan).

Siirtyminen Tukholman satamaan.

Majoittautuminen hytteihin ja laivalla illallisbuffet (sisältyy hintaan)

Ke 23.10

Aamiainen laivalla (sisältyy hintaan), saapuminen Turkuun. Kotimatkalla yksi pitkä pysähdys huoltamolla ja mahdollisuus ruokailuun omin kustannuksin. Saapuminen Saarijärvelle srk.talolle.

Matkaesite PDF muodossa

Maksuehto:

Ilmoittautumismaksu on 20% matkan hinnasta 1vk vahvistamisen jälkeen. Seurakunta tekee ilmoittautuneiden lähtijöiden vahvistamisen viimeistään 12.7. Sitova ilmoittautuminen seurakuntaan viimeistään ke 10.7. Loppumaksu 28 vrk ennen lähtöä. Annetut hinnat ovat ryhmähintoja ja edellyttävät vähimmäislähtijämäärän. Peruutustilanteissa tarkistetaan ryhmäkoon muutoksen vaikutus annettuihin hintoihin ja ne peritään peruutuskuluna peruvalta lähtijältä. Jos joku ryhmän jäsen ei maksa laskuaan, pidättää Ikaalisten Matkatoimisto oikeuden tarkistaa muiden lähtijöiden hintaa.

Matkaehto: Yleiset valmismatkaehdot ja Ikaalisten Matkatoimiston lisä- ja erityisehdot ovat luettavissa Ikaalisten internet-sivuilta. Varaamalla ja ilmoittautumalla hyväksyt matkaehdot sekä ehdoissa mainitut peruutusehdot. Ehtoja sovelletaan ryhmävarauksessa.

www.ikaalistenmatkatoimisto.fi/valmismatkaehdot/

www.ikaalistenmatkatoimisto.fi/lisa-ja-erityisehdot/

Matkustusasiakirjat:

Matkalla tulee olla mukana kuvallinen henkilöllisyystodistus. Suomen kansalainen ei tarvitse passia eikä viisumia.

Matkustaja vastaa itse vakuutusturvastaan ja hankkii matkavakuutuksen

Tervetuloa mukaan matkalle!

2019-05-15 17:40:00.0