Uudet kotisivut on avattu!

Saarijärven seurakunta on siirtynyt seurakuntien yhteiseen Lukkari-kotisivumalliin. Tutustu sivuihin rohkeasti!

Tule mukaan -sivulta löydät ryhmätoimintaa ja kerhoja eri-ikäisille. Sivuille on koottu koko seurakunnan ryhmätoiminta kappelit mukaan lukien. Diakoniatyön ja lähetyksen ryhmät löytyvät Aikuisille ja Lähetys- ja auttamistyö -välilehtien alta.

Tapahtumat-sivulla voit selata koko seurakunnan tapahtumia, kokeile myös hakupalvelua löytääksesi etsimäsi tapahtuma.

Osallistu, toimi ja vaikuta -sivut esittelevät seurakuntamme päätöksentekoa, vapaaehtoistoimintaa ja vaikutusmahdollisuuksia.

Seurakunnat -valikosta pääset tutustumaan jokaisen kappeliseurakunnan omille sivuille. Sielät löytyvät niin työntekijöiden yhteystiedot, kappelineuvostojen jäsenet kuin paikallinen tapahtumakalenterikin.

Linkki nettiradioon, jonka kautta voit kuunnella jumalanpalveluksen Saarijärven kirkosta, löytyy etusivun alalaidasta sekä sivulta "Jumalanpalvelus ja uskonelämä".

Palautetta ja kehitysideoita kotisivuista voi lähettää kappalainen Heidi Pasaselle: heidi.pasanen@evl.fi.

2018-01-29 12:48:00.0