Tutki uskoa

Mitä on kristinusko? Mitä kirkko opettaa ja voiko siihen uskoa?

Tältä sivulta löydät monia kiinnostavia linkkejä niin kirkkomme tunnustuskirjoihin kuin Raamattuun ja virsikirjaankin. Jos haluat tietää lisää tai keskustella uskon asioista, ota rohkeasti yhteyttä seurakuntamme pappeihin tai halutessasi muihin työntekijöihin. Me olemme sinua varten!

Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
1.Kor. 13:12

Ruisleipäillat

Hengellistä ja ruumiillista ruisleipää arki-iltoihin.

Ruisleipäilloissa tutustuaan Sanaan ja nautitaan yhdessä iltateetä ja ruisleipää.

Toiminta on avointa kaikille Raamatun sanomasta kiinnostuneille. Osallistujia on vauvasta ikäihmisiin ja vierailijoiden puheenvuorot käsittelevät aiheita taivaan ja maan väliltä.

Kahvit keitetään illan aluksi klo 18.00 ja siitä siirrymmen illan aiheen pureskeluun.

Illat ja aiheet löydät tapahtumakalenteristamme!

Näkymä kirkon ikkunasta, edessä iso kynttelikkö

YouTube-video

Kirkkoherra
Kannonkosken kappeliseurakunta Karstulan kappeliseurakunta Kivijärven kappeliseurakunta Kyyjärven kappeliseurakunta Pylkönmäen kappeliseurakunta Saarijärven alue