Tule mukaan Kannonkoskella!

Tervetuloa mukaan oman kappeliseurakunnan toimintaan! Tälle sivulle on koottu eri-ikäisille sopivia toimintamuotoja. Kannonkoskella on kerhotoimintaa niin lapsille kuin aikuisille, nuorten toimintaa ja isoskoulutusta. Jumalanpalvelus kokoaa kaikenikäiset yhteen Kannonkosken kauniiseen kirkkoon.

Tervetuloa mukaan!

Toimintaa aikuisille Kannonkoskella ja Kivijärvellä

Kannonkosken kappeliseurakunnassa saat olla, osallistua ja toimia.

Kannonkoskella on seurakunnallista toimintaa eri ikäisille. Saarijärven seurakunnan jäseninä kannonkoskiset voivat halutessaan osallistua myös emäseurakunnan järjestämään toimintaan, kuten leirille ja retkille. Seuraa ilmoittelua ja Tapahtumat-sivua!

Jumalanpalvelus

Kirkossa vietettävä jumalanpalvelus on seurakunnan keskeisin tilaisuus, jossa meitä palvellaan Jumalan sanalla ja sakramenteilla. Jumalanpalvelukset pidetään sunnuntaisin ja juhlapyhinä vuonna 2021 yleensä klo 10.
Jumalanpalveluksissa on paljon palvelutehtäviä myös seurakuntalaisille, kysy lisää Timo-papilta ja Anu-suntiolta.

Seurakuntakerho

Seurakuntakerho syyskuusta toukokuulle on ikääntyville ihmisille suunnattu kerho. Se kokoontuu parittomien viikkojen keskiviikkoisin klo 11-13 seurakuntatalossa.

Ohjelmassa on vierailijoita, yhteislaulua, kahvit ( 3e), arvontaa, pientä jumppaa ja retkiä. Kerhon vetäjänä toimii diakoni Mirja Salo. Tule mukaan mukavaan toimintaan!

Diakonia

Kannonkosken alueen diakoniatyö pitää sisällään mm.  EU-ruokajakelua diakoniatoimistosta päivystysaikana, ystäväpalvelutoiminnan yhdessä SPRn kanssa, piirakkatalkootoiminnan, työpiiritoiminnan, hartaudet laitoksissa, näkövammaisten kokoontumiset, yksinasuvien joulujuhlan, syntymäpäivätervehdykset ja yhteissyntymäpäivät 70-, 75- ja 80-vuotiaille. Syksyisin Kumppanuuspöydän toimijoiden kanssa järjestetään Ikääntyvien Ilonpäivä.

Diakoniatyössä on paljon tehtäviä myös seurakuntalaisille, tervetuloa mukaan juuri sinua kiinnostavaan toimintaan!

Diakoniatoimisto on avoinna joka maanantai klo 10-12. Asioida voi puhelimitse 040 520 1451 tai sähköpostitse mirja.salo@evl.fi

Toimintaa aikuisille Kivijärven kappeliseurakunnassa

Kivijärven kappeliseurakunnassa on aktiivista seurakuntakerhotoimintaa ja muuta mukavaa yhdessäoloa!

Jumalanpalvelus

Kirkossa vietettävä jumalanpalvelus on kappeliseurakunnan keskeisin tilaisuus, jossa meitä palvellaan Jumalan sanalla ja sakramenteilla. Sitä vietetään vuonna 2021 pääsääntöisesti  klo 14. Jumalanpalveluksissa on runsaasti tehtäviä myös seurakuntalaisille. Kiinnostuksesta jumalanpalvelusavustukseen voi kertoa Timo-papille.

Seurakuntakerho

Seurakuntakerho on ikääntyville ihmisille suunnattu kerho. Se kokoontuu syyskuusta toukokuulle parillisina keskiviikkoina klo 12-14 seurakuntatalolla. Ohjelmassa on vierailijoita, yhteislaulua, pientä jumppaa, arvontaa ja kahvit (3 euroa). Seurakuntakerho järjestää myös retkiä.

Lisäksi aikuisille on tarjolla seuroja, hartaushetkiä sekä erilaisia tapahtumia ja retkiä. Ilonpäivä ikäihmisille järjestetään syksyisin yhdessä Kumppanuuspöydän toimijoiden kanssa.

Diakonia

EU-ruokajakelua diakoniatoimistosta päivystysaikoina. Seuraava jakelua syyskaudella. Omaishoitajien kahvihetkiä järjestetään yhdessä SPR:n kanssa. Seurakunnan vapaaehtoistoimijoille järjestetään tapaamisia Saarikan ja kunnan kanssa.

Lisäksi diakoniatyö järjestää Kivijärvellä Yhteisvastuutapahtuman, joulumyyjäiset, diakonialauluiltoja, yhteissyntymäpäiväjuhlat 70-, 75- ja 80-vuotiaille,  näkövammaisten kokoontumiset vuorottain Kannonkosken kanssa, Yksinasuvien joulujuhla ja syntymäpäivätervehdykset

Diakoniatyössä on paljon mahdollisuuksia myös seurakuntalaisille tulla mukaan. Löydä oma paikkasi!

Diakoniatoimisto on avoinna keskiviikkoisin klo 10-11.30 seurakuntatalolla. Yhteydenotot puhelimitse 040-5201 451 tai sähköpostitse mirja.salo@evl.fi

Kannonkosken kirkkokuoro

Kannonkosken kirkkokuoro on mukana erityisesti jumalanpalveluksissa.

Kuorossa on eri-ikäisiä laulajia ja mukaan mahtuu myös uusia kuorolaulun ystäviä.

Kannonkosken kirkkuoro harjoittelee Kannonkosken seurakuntatalolla keskiviikko-iltaisin klo 17.30.

Kuoronjohtajana toimii kanttori Sanna Linna.

Kappalainen
Kannonkosken kappeliseurakunta Kivijärven kappeliseurakunta